Hos Forstas gør vi tingene på vores egen måde og formår derfor at differentiere os fra de øvrige aktører i markedet. Der er fokus på, at vi hele tiden skal blive bedre til det, som vi i forvejen er de bedste til.
Jeg har helt klare ideer og visioner for, hvordan Forstas skal drives, så det er så nemt og trygt som muligt for dig at være kunde hos os. Derfor er det også vigtigt for mig, at Forstas er en ejerledet virksomhed. Vi skal ikke spørge om lov hos hverken bestyrelse eller kapitalfond. Vi kan agere selvstændigt og reagere lynhurtigt.
Det er også derfor, vores afdelinger har en flad organisation, hvor alle vores specialister har en stor grad af frihed og selvstændig beslutningskompetence. Den effektive struktur er ganske enkelt en forudsætning for, at vi kan være handlekraftige og give dig den service, du forventer – og gerne hurtigere og bedre end du forventer.
Der er ingen tvivl om, at det kan være udfordrende at være ansat i Forstas. Med store frihedsgrader følger også et stort ansvar. Men jeg tror på, at det er det, der tiltrækker og fastholder de absolut bedste og mest loyale medarbejdere.
Specialister, som har både kompetencerne og viljen til at give alt, hvad de har for Forstas og for at give dig en god og tryg oplevelse som kunde – hver gang. Derfor tøver jeg heller ikke med at kalde vores medarbejdere for specialister. For det er de på hvert deres felt.
Vores samlede erfaring og ekspertise, sammenholdt med vores gode ry og rygte, er din ultimative garanti for, at du trygt kan overlade dine opgaver til os.
Det handler om tryghed og nærvær
Tryghed handler også om nærhed. Selvom Forstas er en landsdækkende organisation, så løser vi opgaverne med en stor grad af lokalkendskab, fordi vi har et fintmasket net af både afdelinger, medarbejdere og samarbejdspartnere.
Trygheden og nærvær avler tillid, og den er afgørende for et godt forhold mellem Forstas som leverandør og dig som kunde. Jeg hylder det princip, at ledere skal have tid til at lede og til at være tæt på kunderne. Hvis en leder i vores organisation har for mange administrative opgaver, får vedkommende besked på at ansætte en controller. Sagt med andre ord: Vores ledere skal være der for kunderne i stedet for at sidde bag en skærm. Vi er mennesker, og Forstas vil bidrage til at skabe tillidsfulde relationer. Det er ingen selvfølge og kræver vores fokus.
Vores organisation og samarbejde med dig som kunde bygger på tre kerneværdier; ærlighed, menneskelighed og begejstring. Vi tror på, at et troværdigt samarbejde er med til at danne et grundlag for tryghed og tillid i hverdagen for alle parter.
Hvis du har læst dette uden at kende Forstas i forvejen, håber jeg, du har fået et indtryk af hvilken virksomhed, vi er. Hvis du kender os i forvejen, håber jeg, du kan genkende os og dine oplevelser med os i beskrivelsen. Skulle det modsatte være tilfældet, vil jeg til enhver tid gerne høre fra dig.
Med venlig hilsen