Entrepriseleder til grøn vedligeholdelse.

FORSTAS A/S har rigtig travlt og vi søger derfor en entrepriseleder til at indgå i vores grønne vedligeholdelsesafdeling i Ganløse.

Vi søger en ledelsesmæssig stærk profil, som vil arbejde selvstændigt med vore eksisterende kunder og bidrage væsentligt til at øge vores kundeportefølje indenfor forretningsområdet. Du leder et team af formænd og, udførende medarbejdere og underleverandører. Jobbet indebærer selvstændig håndtering af den daglige drift.

I samarbejde med chefen for den samlede region, skal du sikre målopfyldelse på en effektiv og fagligt professionel måde.

 

Afdelingen udfører drift og anlægsopgaver på hele Sjælland og din bopæl er derfor ikke afgørende for at bestride jobbet. Dine ambitioner og kompetencer vil vægte højest.

 

Du kommer til at arbejde i en landsækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer, udpræget selvstændighed i arbejdet og en meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde.


Stillingen indeholder:

 

  • Du er ansvarlig for opgavefordeling på dine projekter og kontrakter, således at mandskabs- og maskintimer udnyttes optimalt
  • Du er ansvarlig for at det nødvendige mandskab, de nødvendige maskiner og faciliteter er til rådige og tilgængelige når de skal bruges, med henblik på at optimere driften og udnyttelsen af samme. Herunder hele tiden at optimere og udvikle dine medarbejdere.
  • Varetage den daglige kontakt til offentlige og private kunder
  • Gennemføre entrepriser indenfor budget- og kontraktmæssige rammer.
  • Identificere kravene til de enkelte entrepriser og sørge for egnede ressourcer, herunder også tildeling af uddannet/trænet personale til arbejdets udførelse.
  • Selvstændigt eller sammen med afd. chef eller tilbudschef, at kalkulerer nye entrepriser
  • Valg af og forhandling af priser med underentreprenører og øvrige leverandører.
  • Pleje og opbygge relationer til eksisterende og fremtidige kunder.
  • Markedsovervågning i eget område og opfølgning på egne tilbud.
  • Sikre en god kommunikation mellem forskellige niveauer og funktioner i organisationen i alle relevante forhold, herunder også sikkerhed, kvalitet og miljøforhold.
  • Rådgivning og vejledning til kunder.
  • Fuld økonomisk ansvar og indblik i dit ansvarsområde.

 

Vi forventer at du:

  • har erfaring indenfor fagområdet og med størstedelen af det som stillingen indeholder.
  • af natur har en professionel og engageret tilgang til opgaverne
  • er udadvendt, serviceorienteret og kvalitetsbevidst
  • har en motiverende og engagerende personlighed
  • besidder ”godt købmandskab”

Vi tilbyder dig:

  • en dynamisk og udfordrende hverdag, med fokus på resultater og personlig udvikling
  • en fast stilling i en virksomhed med stor vækst
  • professionel administrativ support
  • gode kollegaer i et afslappet og godt fagligt stærkt arbejdsmiljø
  • at blive en del af en landsdækkende stor, dynamisk og velkonsolideret virksomhed
  • en samlet lønpakke, som vil afspejle dine kvalifikationer

Ansættelsesstart er hurtigst muligt og vil blive drøftet individuelt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Kontakt:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Balling på Tlf. 41 77 88 73. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende motiveret ansøgning og CV på mail til tb@forstas.dk  

Vi glæder os til at høre fra dig.